Zacznijmy od początku.
Katarina jest mobilnym assasinem budowanym pod AP. Przy dobieraniu odpowiedniego buildu musimy zadbać aby posiadała minimalnie jeden przedmiot pod hybrydę. Podstawowym przedmiotem tego typu jest Hextech Gunblade.
------------------------------------------------------------------------
Katarina jest mobilnym assasinem budowanym pod AP. Przy dobieraniu odpowiedniego buildu musimy zadbać aby posiadała minimalnie jeden przedmiot pod hybrydę. Podstawowym przedmiotem tego typu jest Hextech Gunblade.
------------------------------------------------------------------------
Kolejnym krokiem są runy. Najlepszymi które zaobserwowałem do tej pory są:
Red:
- Greater Mark of Magic Penetration x9
Yellow:
- Greater Seal of Scaling Health x9
Blue:
- Greater Glyph of Ability Power x5
- Greater Glyph of Magic Resist x4
Quintessence:
- Greater Quintessence of Ability Power x3
------------------------------------------------------------------------
Gdy zajmiecie się budową run musicie stworzyć odpowiednią kombinację masterek. Podstawowe powinny wyglądać tak:
------------------------------------------------------------------------
W tym momencie z ręką na sercu mogę poinformować was, że sprawy formalne zostały już załatwione. Teraz możemy przejść do gry Katariną.
Pierwszą rzeczą jest rozdawanie umiejętności.
- Na początku max Q
- Później max E ( Niektórzy maxują E pierwsze, zależne od sytuacji i wygody )
- Na końcu max W
( i oczywiście pomiędzy nimi max R )
------------------------------------------------------------------------
Tutaj podaję wam krótki opis każdej umiejętności.
Pasywka - Chciwość
Czasy odnowienia umiejętności Katariny skracają się o 15 sekund, jeżeli zginie bohater, któremu zadała obrażenia w ciągu ostatnich 3 sekund.
Jeśli Katarina podniesie Sztylet, użyje go do pocięcia pobliskich wrogów, zadając im obrażenia magiczne.
Q - Skaczące ostrza
Katarina rzuca Sztyletem w kierunku celu, broń odbija się od znajdujących się w pobliżu przeciwników, zanim upadnie na ziemię.
Katarina rzuca Sztyletem i zadaje 75/105/135/165/195 (+30% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych celowi oraz 2 pobliskim wrogom. Sztylet upada potem na ziemię za pierwotnym celem.Sztylet zawsze ląduje w odległości 350 jedn. po przeciwnej stronie od pierwszego trafionego celu, docierając tam zawsze w tym samym czasie, niezależnie od tego, ile odbić wcześniej wykonał.
W - Przygotowanie
Katrina zyskuje premię do prędkości ruchu i rzuca Sztylet w powietrze, ponad miejsce, w którym stoi.
Katarina rzuca Sztyletem w powietrze i zyskuje 50/60/70/80/90% zmniejszającej się prędkości ruchu na 1.25 sek.
E - Shunpo
Katarina doskakuje do celu i jeśli to wróg, zadaje mu cios, w przeciwnym wypadku taki los spotka najbliższego przeciwnika.
Katarina doskakuje w mgnieniu oka do celu, którym może być sojusznik, przeciwnik lub Sztylet. Jeżeli jest nim wróg, Katarina zadaje 30/45/60/75/90 (+65% obrażeń od ataku) (+25% mocy umiejętności) obrażeń magicznych — w przeciwnym wypadku zadaje cios najbliższemu przeciwnikowi w zasięgu. Podniesienie Sztyletu powoduje skrócenie czasu odnowienia Shunpo o [0]%.Katarina może skoczyć do dowolnego miejsca w pobliżu celu.
R - Lotos Śmierci
Katarina atakuje nawałem ostrzy, zadając ogromne obrażenia magiczne które odbijają się w trzech znajdujących się najbliżej bohaterów.
Katarina z zawrotną prędkością wyrzuca sztylety wymierzone w trzech najbliższych wrogich bohaterów, zadając 25/37.5/50 (+22% dodatkowych obrażeń od ataku) (+19% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych każdym sztyletem. Łączne obrażenia w czasie 2.5 sek.
zadane każdemu wrogowi: 300% dodatkowych obrażeń od ataku (+0) (+0) pkt. obrażeń magicznych.Na wszystkich trafionych wrogów nakłada Głębokie Rany, które osłabiają efekty leczenia i regeneracji o 40%.
------------------------------------------------------------------------
I coś co chyba wszyscy lubią najbardziej :D
Combo:
Q + E + W + R ( Najbardziej znane przez wszystkich, szybkie wbicie i zadanie obrażeń ).
E + Q + W + R ( Wbijasz się z E aby szybko zadać obrażenia z W + R + Q ).
Q+W+E+R+E ( Wykonujesz to combo w momencie gdy twój sojusznik ma mało hp i wiesz, że go zabijesz, po czym doskakujesz do wcześniejszego W aby wrócić do docelowego miejsca ).
Wyżej wypisałem kilka popularnych kombinacji, lecz jest ich tak naprawdę więcej. Musicie sobie w grze popróbować ;).
------------------------------------------------------------------------
Wskazówki:
- Nigdy nie wbijaj się pierwszy gdy twoja przewaga jest niepewna.
- Używaj W i E aby omijać ściany w przypadkach szybkiej ucieczki.
- W przypadku gdy grasz na postacie typu Zed zawsze zaopatruj się w Zhonya's Hourglass.
- Wykorzystuj Q i E do przemieszczania się przez ściany z wykorzystaniem potworów z dżungli.
- Często roamuj inne linie aby wytworzyć na nich presję.
Komentarze
Prześlij komentarz